Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2007

ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!!!!!!!!!

Ποναω απιστευτα,δεν μπορω να κουνηθω,ολη η αριστερη πλευρα μου δεν νιωθει τον χριστο της αλλα βεβαια περιμενε την αδεια μου ο αυχενας μου για να μου το παιξει ζορισμενος.
Εχω απιστευτα νευρα οποτε σημερα θα τους βρισω ολους!Ακουτε?Ολους!
Υπαρχουν ανθρωποι που οχι μονο να με πλησιασουν,αλλα στο ακουσμα του ονοματος τους και μονο βγαζω κατι σπυρια......με αυτους θα αρχισω πρωτους...μου χα χα χα χα χα....
Μπορει τους περισσοτερους να τους ξεγελας αλλα εμενα δεν προκειται!εχω παρει πρεφα το σχεδιακι σου και να ξερεις οτι οσο ειμαι εγω εδω δεν προκειται να καταφερεις τιποτα.
Α!Και αυτες τις πιπες που καθεσαι και λες δεξια και αριστερα να τις κοψεις γιατι την επομενη φορα δεν θα υπολογισω το οτι εχεις πιει τα αντερα σου!Δεν καταλαβα επειδη δεν γουσταρω την φατσα σου θα με λες και μαλακα στους φιλους μου????ΕΛΕΟΣΣΣΣΣ!!!!
Μονα-ζυγα δικα μας ε?Α ρε παναγιες που θελεις να ακουσεις!!
Και επειδη πολυ χρονο εφαγα με την αφεντια σου ενα τελευταιο και κλεινω
Η επομενη φορα που εμεις οι δυο θα βρεθουμε σε αποσταση μικροτερη των 5 μετρων θα ειναι οταν και ΑΝ με νεκροφιλησεις στην κηδεια μου!Αλλα μην σου πω πως παιζει να αναστηθω και σου φορεσω το φερετρο καπελο!
Και σειρα εχεις εσυ τωρα που μου το παιζεις καλυτερη απο την προηγουμενη αλλα τα ιδια σκατα εισαι!Αλλα ο χειμωνας ερχεται και εσυ θα την πατησεις οπως περυσι!Για να δω ποσο υπερανω εισαι κτλ....Εχω βαλει και στοιχημα ενα μπουκαλακι!Αλλα δεν φταιει εσυ!Εγω ο μαλακας φταιω που σου εχω αδυναμια και τα ξεχναω ολα!Που δεν μπορω να σου πω τιποτα για εμενα πλεον γιατι φοβαμαι μην το δω γραμμενο σε εφημεριδα!Παλιο περκα και εσυ!
ΝΕΧΤ!!!!!!!!!!( μου χα χα χα )
Τι να πω?θα σας παρω ολους αμπαριζα!γιατι δεν κανετε αυτα που λετε?ε?μονο λογια και σαλια εισαστε!
Εχω και τον αδερφο μου να με λεει καβουρα γιατι παω λιγο λοξα απο τον πονο!
Η μανα μου με ρωταει τι εκανα χτες και ποναω τωρα(η 2355673573658367365 φορα σε μια ωρα!)
Η γατα μου ουτε που να με χεσει!
ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Α ρε και να σας ειχα εδω.............περκες.......

8 σχόλια:

Del είπε...

Άντε και να γίνω ο πρώτος που γράφει στο blog σου να χαίρεσαι πως το βλέπει και κάποιος...
Το μόνο που με στεναχωρεί βέβαια, όταν διαβάζω κουτσομπολιά,είναι να μην καταλάβαινω που αναφέρονται! Κι άντε, η πρώτη κατάλαβα ποια είναι η δεύτερη όμως;
Τελοσπάντων, επειδή είναι και πρωί και ακόμα δεν έχω ανοίξει καλά καλά τα μάτια μου, δεν γράφω άλλα...
Στο μεταξύ, καλό θα ήταν να μην αναλώνεσαι συνεχώς σε θανάτους και φέρετρα! Ανατρίχιασα ο άνθρωπος...
Πάντως, αν σήμερα είσαι καλά και μπορείς να κουνηθείς, ανέβα για κανένα καφέ...
Αυτά...
Καλώς ήρθες στον κόσμο των τρελών και εντυπωσιακών bloggers...

Ανώνυμος είπε...

φιλε δεν γραφω σαν bloger Και μπει η δευτερη η περκα μεσα στο blog μου και διαβασει αυτα που γραφω θα ξενερωσω τρελα......εγω σου τα ελλεγα αλλα μαλακα εσυ πιστευεις αλλα,αλλα εκει!!!!Ρε μαλακα ποια ειναι η πρωτη σε παρακαλω πες μου θα σκασω!!!!Σου ευχομαι περαστηκα και με για το blog εχει και πολλα χρωματα!!!!

Εκεινος που εβαλες το στοιχημα!!! ο χειμωνας θα εχει πολυ γελιο!!!!YES!!!

Ανώνυμος είπε...

αντωνακη,δεν το περιμενα απο εσενα αυτο.με πληροφορησαν φιλοι κ οντως το ειδα με τα ματια μου.απλα δεν καταλαβαινω ποιος σου δινει το δικαιωμα να αναφερεσαι στο ατομο μου με αυτον τον τροπο.αλλα καποιες φορες ειναι καλο να γνωριζεις εστω μεσα απο την πορεια χρονων με τι ανθρωπους εχεις να κανεις!!!



φιλακια ψαρακλα!!!!
senorita

Ανώνυμος είπε...

hello..
wraio to blog sou. M'aresei giati ksekinhses dynamika me poly thapsimo..

gz man kalh arxh sto blog sou.

A kai mhn afhneis tis xrousaflides (emeis etsi tis leme sto xwrio mou :P ) na se agxwnoun..

Baron

ORION είπε...

Σας ευχαριστω ολους..:)

Ανώνυμος είπε...

έχεις δύο για να κλαίς και παραπονιέσαι απο πάνω;
ασε μας ρε φίλε!

ORION είπε...

φιλε ανωνυμε,πολυ θα ηθελα να μαθω το ονομα σου...
Να σου δωσω μια συμβουλη?αφου ξερεις τα πραγματα απο την μια πλευρα τι μιλας???
Ρωτησες πριν κρινεις?
Εκει ειναι η διαφορα κολλητε...εγω δεν σε εβαλα ποτε σε αυτην την διαδικασια και ουτε προκειται γιατι για μαλακιες αλλον δεν θα την πληρωσεις εσυ,αλλα βεβαια που να το σκεφτει...μπας και εκανε ποτε αυτο που ειπε ...

noize είπε...

Στο καθημερινο παρε-δωσε των ανθρωπινων σχεσεων ειναι κατι παραπανω απο σιγουρο οτι θα πληγωσεις και θα πληγωθεις.Μην αφηνεσαι στην οργη και την πικρα γιατι θα μεινεις πισω και στασιμος.Προσπερασε οτι σε ενοχλει,παραμερησε αυτους που σε πληγωσαν και ψαξε για κατι καλυτερο.Παντα κερδιζουμε σε ωριμοτητα και εμπειρια απο τετοιες καταστασεις και αν αισθανεσαι πληγωμενος και αδικημενος μην στεναχωριεσαι.Η ζωη κυκλους κανει...